قیمت ویپ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت ویپ یکی از موضوعات کلیدی برای کسانی است که قصد خرید ویپ دارند. همچنین معمولا این پرسش وجود دارد که هزینه های ماهیانه استفاده از ویپ ، مثل قیمت جویس و سالت و کویل و کارتریج ، چقدر است و باید چه میزان هزینه را در نظر بگیرند. البته این یک پرسش منطقی است ؛ زیرا معمولا افرادی که از ویپ و پاد استفاده می کنند ، قبلا سیگار یا قلیان می کشیده اند و حالا قصد جایگزین کردن ویپ را دارند. این که هزینه های ویپ با هزینه های مصرف سیگار و قلیان سازگاری داشته باشد ، مهم است و ما در این مقاله سعی می کنیم تا به بررسی این موضوعات بپردازیم.

 

هنگام خرید و تصمیم به استفاده از ویپ و پاد ، در نظر بگیرید که شما به طور کلی سه هزینه ی اصلی دارید. ۱. هزینه ای که برای خرید خود دستگاه دارید ، ۲. هزینه ای که برای کویل دارید ( به طور معمول ، هر ماه ) ، ۳. هزینه ای که برای جویس یا سالت نیکوتین دارید ( به طور معمول ، هر ماه )

 

قیمت ویپ و پاد سیستم ، برای شروع استفاده

 

قیمت ویپ به طور کلی به عوامل مختلفی مثل توان خروجی ، باتری داخلی ، دو کاره بودن یا تک کاره بودن و ویژگی های خاص دستگاه مثلا ضد آب و ضد ضربه بودن بستگی دارد. در میان این دستگاه ها ، برخی از مدل ها بسیار محبوب هستند و مشتریان بسیاری از گذشته تا امروز ، از این دستگاه ها استفاده می کنند. در لیست زیر میتوانید قیمت برخی از دستگاه های محبوب را مشاهده کنید. قیمت ها به روز هستند.

 


[/vc_column_text][kapee_products_grid_carousel layout=”grid” data_source=”products” limit=”4″ show_view_more_button=”” columns=”4″ product_ids=”18428, 47639, 9024, 7333″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ارزان ترین ویپ موجود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][kapee_products_grid_carousel layout=”grid” data_source=”products” limit=”1″ show_view_more_button=”” columns=”4″ product_ids=”7333″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 


اسموک نورد یکی از محبوب ترین دستگاه های تولید شده در بازار است. این دستگاه ، یک پاد سیستم دو کاره است که با باتری قوی داخلی (۱۱۰۰ میلی آمپر) و همچنین پشتیبانی از کویل های مختلف ، به شما امکان استفاده همزمان از جویس ویپ و سالت نیکوتین را می دهد. با توجه به امکانات توضیح داده شده ، این دستگاه قیمت پایینی دارد و یکی از به صرفه ترین دستگاه ها برای کسانی است که دوست دارند ویپینگ را جایگزین مصرف سیگار یا قلیان کنند. شما می توانید این دستگاه را در رنگ بندی مختلف در فروشگاه مشاهده و خریداری نمایید.

 

گران ترین ویپ موجود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][kapee_products_grid_carousel layout=”grid” data_source=”products” limit=”1″ show_view_more_button=”” columns=”1″ product_ids=”39920″][/vc_column][/vc_row]

 


ایکس کلس اس ایکس مینی ، گران قیمت ترین دستگاه موجود در ویپ ایکس است. این دستگاه ، قابلیت های ویژه ای دارد و یک ویپ حرفه ای با کارایی بسیار بالا محسوب می شود. این دستگاه مناسب افرادیست که دوست دارند تجربه ی ویپینگ با کیفیت ، با اتومایزر RDA و قابلیت پمپ اتوماتیک جویس به اتومایزر را داشته باشند. با این حال ، اگر قصد شروع ویپینگ را دارید ، لازم به هزینه ای در این قیمت نیست و با قیمت های پایین تر ، می توانید بهترین مدل های مناسب استفاده خود را پیدا کنید. ما مقاله ای در رابطه با راهنمای خرید ویپ داریم که با مطالعه ی آن ، می توانید تصمیم گیری بهتری هنگام خرید داشته باشید.

هزینه های ماهیانه مصرف ویپ و پاد چقدر است ؟ 

همانطور که در نوشته های بالا به آن اشاره شد ، هزینه های مصرف ویپ در سه بخش مختلف تقسیم می شود. هزینه ی اصلی و تکرار نشدنی ، مرحله ی خرید ویپ است و شما با توجه به بودجه ای که برای آن در نظر می گیرید ، هزینه می کنید. این هزینه فقط یکبار است و دیگر تکرار نمی شود. اما هزینه های اصلی مصرفی ، هزینه های خرید کویل ، کارتریج ، جویس و نیکوتین سالت است. با در نظر گرفتن میانگین مصرف ویپ ، می توان گفت که هر سالت نیکوتین ۳۰ میل یا هر جویس ۶۰ میل ، برای استفاده در طی ۲۰ روز تا ۱ ماه کافیست. یعنی به طور متوسط ، لازم است تا هر ۲۰ روز تا ۱ ماه ، یک سالت یا جویس جدید خریداری کنید.

قیمت هر جویس یا سالت نیکوتین ، میانگین بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

بخش بعدی هزینه ی ماهیانه ، هزینه ی خرید کویل و کارتریج است. کارتریج و کویل قطعه های مصرفی دستگاه های ویپ و پاد هستند و به طور معمول ، شما با هر سالت نیکوتین ۳۰ میل یا هر جویس ۶۰ میل ، نیاز به تعویض کویل یا کارتریج دارید. البته این زمان ، تقریبی و بر اساس میانگین از میان مصرف کنندگان به دست آمده است. این زمان بسیار متغیر است و ممکن است بسته به نوع مصرف شما ، بیشتر یا کمتر باشد. با این حال ، خوب است بدانید که میانگین طول عمر هر کویل و کارتریج چقدر است و از هزینه های مصرفی آن ، با خبر باشید.

قیمت هر کویل و کارتریج ، به طور میانگین بین ۸۰ تا ۱۱۰ هزار تومان متغیر است.

در صورتی که پرسشی در رابطه با هزینه های خرید ویپ و قیمت ویپ دارید که در این صفحه پاسخ آن را پیدا نمی کنید ، می توانید با ما از طریق شماره های ۰۲۱۹۱۰۱۵۵۳۵ و ۰۹۹۸۱۰۲۱۰۹۲ در تماس باشید.

کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف ویژه محصولات بلک نوت تا ۱۰ اردیبهشتمشاهده همه
+